Ticketinformatie

Tickets reserveren en afrekenen is heel gemakkelijk. Koop je plaatsbewijzen direct online. Je kunt betalen per iDeal, PayPal, Visa, of Mastercard.

Vragen over aangeschafte tickets via actiekanalen? Klik hier.

TICKETVERKOOP 2023

De verkoop voor de kerstshows is gestart!

ALTIJD VIA EVENTIM

Eventim is de digitale ticketpartner van NederlandseKerstcircussen.nl. Let er dus op dat je aankoop van plaatsbewijzen altijd via Eventim verloopt. Voorkom dat je te veel betaalt. Lukt het niet om online te reserveren dan is de oorzaak meestal dat de computer een instelling heeft tegen pop-ups of advertenties.

ACTIES & AANBIEDINGEN

Er lopen diverse acties & aanbiedingen via onze partners zoals Social Deal en Albert Heijn. Je kunt daar vouchers bestellen en deze ALTIJD VOORAF verzilveren via de actie-website met een rechtstreekse link naar Eventim. LEES ALTIJD DE INFORMATIE OP JE VOUCHER.

RESERVEREN NOODZAKELIJK

Let op dat je met een voucher (van één van onze actiekanalen) nog geen toegang hebt tot het circus! Reserveren is altijd noodzakelijk, zoals ook op de voucher vermeld staat. Voorkom teleurstellingen wanneer je ons circus bezoekt en op dat moment jouw voorkeursplaatsen niet meer beschikbaar zijn. Op een geldig toegangsbewijs staat altijd een barcode en/of QR-code afgedrukt welke bij de entree wordt gescand.

ROLSTOELTICKETS

NederlandseKerstcircussen.nl is rolstoeltoegankelijk. Echter hebben wij maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar i.v.m. de veiligheid. Het reserveren van één of enkele rolstoelplaatsen kan alleen rechtstreeks via Eventim via telefoonnummer 0900 1330 (lokaal tarief) en nooit via diverse actiekanalen. Alleen rechtstreeks via Eventim bent u verzekerd van beschikbaarheid.

Dus: geen enkele reden meer om het bestellen van de beste tickets uit te stellen! Koop hier direct en zonder zorgen je kaarten en mis het niet!

               

U HEEFT TICKETS GEKOCHT VIA EEN ACTIEKANAAL:

Fijn dat u voor één van onze vier Kerstcircusproducties heeft gekozen! Wanneer u vragen (o.a. wijzigingen) heeft over uw gekochte vouchers/tickets via één van onze actiekanalen (Social Deal, RegioDeals, Tripper, VakantieVeilingen, Actie van de Dag, AH 2=1, Eurosparen, Postcodeloterij & Kruidvat) dan dient u contact op te nemen met de klantenservice van het betreffende actiekanaal. Ons circussecretariaat kan dit helaas niet voor u oplossen/wijzigen.

Het verzilveren (omzetten naar tickets) van uw aangekochte vouchers kan alleen via het ‘stappenplan’ van het desbetreffende actiekanaal. Deze vindt u in de bevestiging welke u per mail van het desbetreffende actiekanaal heeft ontvangen.

Alle klantgerelateerde vragen en wijziging over tickets/vouchers gaan via Eventim (0900-1330, lokaal tarief). Alleen op die manier kunt u geholpen worden wanneer de tickets reeds verzilverd zijn (óók wanneer het een actiekanaal betreft, zodra een ticket is verzilverd – of de code werkt niet – kan alleen Eventim wijzigingen doorvoeren)

KORTOM:

  • Tickets gekocht via actiekanaal: informatie/wijzigingen via hun klantenservice.
  • Tickets gekocht via websites NederlandseKerstcircussen.nl: informatie/wijzigingen via Eventim (0900-1330, lokaal tarief).